reklama

Ako úspešne ťažiť bitcoiny na stránke Hashflare

Dneska si povieme niečo o stránke , ktorá pôsobí vo svete bitcoinu neuveriteľné 4 roky a stále postupuje ďalej. Kto chce mať budúcnosť svojich bitcoinov zaobstaranú mal by sa pozrieť na stránku Hashflare.io. Poďme na to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako to funguje ? 

Ludia píšu o možnostiach zadarmo získaných Bitcoinov či Satoshi. Sú to ale malé “zárobky” a sú asi zbytočné. Ja som si toto povedal tiež. Preto som začal blúdiť internetom a našiel som toto. Hashflare.io je web kde je možné investovať do ťažby Bitcoinu. Takisto ako možno teraz váhate Vy, som váhal aj ja no skúsil som to. Na začiatku to boli mizerné čiastky, no časom som zistil, že sa to naozaj oplatí. Už v priebehu roka sa dajú získať investované peniaze a ďalej mať pasívny príjem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako to vlastne funguje?


Po registrácii som si zakúpil ťažobný výkon. Ja som platil kreditkou no dá sa aj prevodom či Bitcoinami. Po platbe mám so spoločnosťou uzavretý kontrakt. Kupil som si zo stranký tažobný výkon menom SHA-256 (jeden z najlepších tažobných výkonov na stranke) v hodnote prib. 40 USD 200 GH/s a už teraz zarábam 0,6 USD denne . Hovoríte si , že to je málo ale čim väčšiu čiastku vložite tým budete mat väčši prijem . Napr . Keď si kúpite 10 TH/s čo je prib. 1500 USD budete zarábať denne fantastických 25 USD , za týžden 175 USD a za mesiac 700 USD a ak si myslite že sa Vám to neoplatí tak sa mýlite do konca roka možete zarobit min 9000 USD čo je o 7500 USD viac pri aktuálnom kurze ak by sa náhodou kurz zvýšil vaše zárobky sa zvýšia tiež . Napr . Denne zarábate 25 USD (1 BTC - prib. 14000 dolarov ) ak by sa v tejto chvili zdvíhol kurz 1 BTC na 18000 dolarov tak sa Vám zarobená čiastka zväčší (25:14000=0,0018x18000=32 USD) .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hashflare.io - stránka , ktorá ťaží za Vás a vy len pozeráte ako Vám prichádzajú vyťažené bitcoiny . Nikdy neskrachuje . Prečo ? Ponúka zárobky , ktoré nie sú malé ani veľké , zlatá stredná cesta :D. Dúfam, že Bitcoin a Hashflare bude čím ďalej tým viac bežnou súčasťou života a ťažba bude čím ďalej tým viac výnosnejšia. :-)

Takisto odporúčam stránku Genesis Mining. Ak sa Vám bude táto stránka zdať lepšia a budete chcieť investovať , nezabudnite tam vložiť kód - wWFtLx , ktorý Vám odpočíta 3% zo zakúpeného výkonu.

Toto je na dnes všetko . Ak máte otázky ohľadom bitcoinov a Hashflare , píšte na akonabitcoin22@gmail.com .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odkaz na následujúci blog : Ako úspešne ťažiť bitcoiny na stránke Hashflare

Odkaz na otázky a odpovede (QnA) , ktoré Vám pomôžu ohľadom Hashflare : Ako úspešne ťažiť bitcoiny na stránke Hashflare - QnA

Odkaz o pravde bitcoinu : Pravda o bitcoinoch

1. Tabuľka znázorňuje Hash Rate 10 TH/s pri kurzu 14000 USD / 1 BTC . (Hodnoty sú bribližné )

This Difficulty
 CoinsDollars
per Day0.001356 BTC$25.84
per Week0.009134 BTC$175.77
per Month0.03696 BTC$700.56
per Year0,44274 BTC$9400.57
 

2. Tabuľka znázorňuje 10 TH/s pri kurze 18000 USD / 1BTC.( len ako príklad ) , (Hodnoty sú bribližné )

This Difficulty
 CoinsDollars
per Day0.001701 BTC$32.04
per Week0.013573 BTC$224.86
per Month0.061293 BTC$896.96
per Year0.682913 BTC$10600.32
 
Michal Babinčák

Michal Babinčák

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blogy o bitcoinoch + novinky zo sveta bitcoinov a iných kryptomien Zoznam autorových rubrík:  BitcoinEkonomika

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu